У другому кварталі 2021 року Рада бізнес-омбудсмена (РБО) отримала 115 скарг від бізнесу щодо невиконання судових рішень з реєстрації податкових накладних. Зазначається, що це на 58 більше проти першого кварталу 2021 року та на 93 більше проти другого кварталу 2020 року. Про це йдеться у квартальному звіті РБО.

Згідно з повідомленням, загалом Рада отримала 531 скаргу на неправомірні дії держслужбовців, що на 106 більше, ніж у першому кварталі 2021 року, та на 146 більше, ніж у другому кварталі 2020 року. Це найбільша кількість звернень з першого кварталу 2018 року. Невиконання судових рішень з реєстрації податкових накладних є ключовою причиною зростання кількості скарг.

Кількість скарг до бізнес-омбудсмена за рік зросла майже на 28%

У порівнянні з попереднім кварталом, підприємці також більше скаржилися на блокування податкових накладних, включення до переліків ризикових платників податків та безпідставно відкриті справи з податкових питань.
Крім податкових проблем, бізнес повідомляв про порушення правоохоронців: кількість скарг щодо Національної поліції (32), органів Прокуратури (16) та Служби безпеки України залишилася практично незмінною проти першого кварталу 2021 року.

Вполовину зменшилася кількість скарг на митників (з 26 до 13), але втричі зросла стосовно Міністерства юстиції України (з 4 до 12).

Зазначається, що у другому кварталі РБО провело 321 розслідування та закрили 287 справ, 120 з яких – з успішним результатом для бізнесу, 122 – без успіху і ще 45 – з рекомендацією державному органу.

Більшість скаржників РБО – це малий та середній (75%) український (87%) бізнес.